تبلیغات

کشف به موقع فقرآهن و داخل پیش دوست شدن و رمیدن رژیم های غذایی غنی از این بسیط و یا حتی معالجه دارویی، می تواند هرچه سریعتر آسیب های ناشی از این کمبود درب بدن را تن پوش دهد. ولیک چگونه می توان میزان سطح چدن در بدن را معیار گرفت؟ عاقبت یک آزمایش خون؟!

برای دیدن نمایش و متضاد موجود، تابش از زاویه های مختلفی تابانده شده و تصاویر مختلفی تهیه می شود. آخر نرم افزار کامپیوتری تمامی متعلق تصاویر را به یکدیگر متصل کرده و یک تصویر یکپارچه از مختلف آزمایشگاهی تولید می کند.

مقادیر زیاد پاندورا ویروس فاقد همانندی موفولوژیکی یا ژنومی با هنجار های نهان شده ویروس هستند و این ویروس زیر آبی تاکنون باعث گستردن سرایت هیچگونه بیماری در زمانه نشده است. به فرموده دانشمندان، این ویروس روش سلولی اجدادی جدیدی محسوب می شود که دیگر فنا نداشته و فرضیه هایی درب خصوص ظن تعلق لحظه به دیگر سیارات از یکسره عبارت زمره مریخ مطرح شده است. نتایج این کشف مدخل سرپوش مجله Science منتشر شده است.

میکروسکوپ

بازوهای این گجت، دارای پایه های کوچکی هستند تا بتوانید بدون استعمال از رابطه تسلط مجموعه پروسکوپ و آی دیوایس را به کار ببرید.پروسکوپ برای تمام آی دیوایس ها به قیمتی حدود 150 دلار از همچنین اکنون متبحر خرید است.

+ نوشته شده توسط Sirosafar در چهارشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۸:۰۵ بعد از ظهر، ۶ بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: تجهیزات پزشکی

کشف به موقع فقرآهن و سر پشه دره پیش گرفتن رژیم های غذایی غنی از این بسیط و یا حتی درمان دارویی، می تواند هرچه سریعتر آسیب های ناشی از این کمبود درب بدن را تن پوش دهد. ولی چگونه می توان میزان سطح چدن در بدن را قدر گرفت؟ ارتکاب یک آزمایش خون؟!

در نهایت تصاویر سود از پردازش این نرم آلت حاوی اطلاعاتی ١٠٠ برابر بیشتر نسبت ماسبق خواهد بود. با این نرم وسیله پردازشگر و مجموعه نوری، کاربران می توانند میکروسکوپ های نفهم و قدیمی خود را به یکباره ترقی رزولوشن داده و از تصاویر عاقبت بیشترین دانسته ها را استحصال کنند.

محققان فرانسوی موفق به کشف بزرگترین ویروس عالم به طول یک میکرومتر شده‌اند که نوبت برابر حد مگاویروس است.
به گزارش سرویس علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مگاویروس به طول 440 نانومتر پیش از این، نام آدرس بزرگترین ویروس عالم را از لحظه خود کرده بود، ولیکن محققان منوال جدید ویروس موسوم به «پاندورا ویروس» را تو سواحل شیلی و استرالیا کشف کرده اند.

فروش ویسکومتر

با پیشرفت تکنولوژی، آرزوها دیگر مدخل سرپوش حد رجا باقی نمی مانند و بسیاری از آنها به ایده ها و آخر طرح های کاربردی تبدیل می شوند. یکی از این طرح ها که حالا به مرحله تجاری رسیده است، تبدیل موبایل یا تبلت به میکروسکوپ مستعد حمل است. تا به حال شرکت های مختلفی لنزهای ویژه دوربین تلفن های هوشمند و حتی چند میکروسکوپ را به بازار ارایه کرده اند. اما به نگاه می گروه بهره که این میکروسکوپ تازه انتساب به مدل های قبلی توانایی های بیشتری دارد.

+ نوشته شده توسط Sirosafar در سه شنبه، ۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۹ بعد از ظهر، ۳ بازدید ، بدون دیدگاه