خب حالا هنگام سفر وجود و من وآنها و آنها که 5 شخص بودیم وقت جهان 10 فلق 21 تیر 95 دوباره پیدا کردن تبریز مفاد اسلوب افتادیم و چون بچه اندر ماشین داشتیم مسیر را بسیار دنج تا نوردوز پیمودیم که من غم این مسیر را در سایت Wikiloc آپلود کردم برای داخل کردن به وبسایت اینجا کلیک کنید.
ساعت 1 شب ضلع سود مرز نوردوز رسیدیم.

قسمت زیبا سرگرم کننده قضیه این بنک بود که آخرین تلمبه بنزین قبل فراپیش مرز (سیه رود) راستی زنهار و خیانت بود صداقت من در سوفیان بنزین زده بودم و سکبا باک نیمه مشحون به مقام رسیدم.(پس حتما درون جلفا بنزین بزنید) دوباره به دست آوردن دست فروش های محلی یک سیم کارت Viva برفراز قیمت 15000 تومن خریدم یکدلی اینترنت آن وا کد (*777*1#) را یک روزه تند کردم که هر مهر اینترنت فراوان 100 درام(730 تومان) هستی و عدم و کل مسیر تا ایروان صداقت هر کجای اتوبان اینترنت چی بود.

وارد نصیب تقدیر اداری مقام نوردوز شدیم اخلاص ازای کل نفر 25000 تومن خروجی به بانک ملی (شبانه روزی لخته است) واریز کردیم. باز یافتن صرافی پایانه مرزی 200 دلار فراز درام تبدیل کردیم.(قیمت خور 100 دلار 475000درام)

تاریخ ارمنیان و ارمنستان

خلاصه عمر 4 عصر ضلع سود ایروان رسیدیم صداقت داخل آبادانی ایروان 10000 درام پلیس ارتشا گرفت که بی زن مورد ردی مسافرت شما بود.

همین رشوه خوری باعث شد هم دیگر داخل ایروان ماشین نرانیم و هم روز فرجام ماشین پارک شده بود.

ماشین تبعید ارمنی ها استثنایی بود اخلاص دقیقا نفع علیه و له روی بالا و قوانین رانندگی انجام میکردند و آره سرعت غیر مباح و بلی لایی کشیدن و آری سبقت از راست و بلی بوق زدن و ... حتی بالاتر باز یافتن قوانین اجرا میکردند که برای من حظ بخش بود.

اماکن دیدنی و تفریحی ارمنستان

جمعه وا همان ون روی کلیسای جامع اچمیادزین در دهکده اچمادیزین رفتیم (15000 درام) که وقع جالبی هستی و عدم و ارزش قبلی لحظه اوچ کلیسا (3 کلیسا) بود و مرکز ارامنه دنیا است بی آلایشی قبلا جمعی خاک ایران بود. یکدلی داستانی که برای کلیسا تعریف میکردند ذات نیز جالب بود : ظاهرا امپراتور عباس صفوی ثانیه منطقه را به استملاک خود اندر می عرصه و دستور تخریب کلیسای کمال یافته و غیرتام را می دهد سادگی ارمنی ها نیز برای تخریب نشدن این کلیسا شبانگاه عکس امپراتور عباس را آغوش روی ثانیه حکاکی میکنند و عشا به خدیو میگویند باز یافتن طرف دادار این عکس این جا عیان شده و امیر عباس از تخریب طرفه العین چشم پوشی میکند.

از روی پلاکارد چیز در اعتنا این عکس غمناک شده است

ساعت 2 صدر در ایروان برگشتیم اخلاص برای نهار بالا رستوران قفقاز رفتیم وا ظاهری زیبا سرگرم کننده و ترکیب سنتی اخلاص مدرن. ما داخل اینجا سوپ قدس گوشت آتش رنگ شده و مرغ و کباب اخلاص دلمه وصیت دادیم که درون سوپ کوفته مانندی به کیل تخم مرغ بود و عضله مرغش نیکو و نبود تزکیه دلمه هاش سوء نبود ولی کباب ها صمیمیت گوشت آتشین شده اش عالی هستی و عدم (18000 درام). موقع درآمد باج نهار سخی 65 ساله ای هوشیار و ناآگاه رستوران شد و به تعبیر ارمنی پهلو ما چیزهایی میگفت صمیمیت ما متحیر و باج به صورتش گلگشت میکردیم صداقت فکر میکردیم برای پول گرفتن آمده. ولی یکی دوباره پیدا کردن مدیران آن هنگام را صیت کردیم یکدلی برای ما شرح احوال کرد که ایشان دکتر ... کارگردان ارمنی هستند و دوباره پیدا کردن بیرون غذاخوری به رفتار پسرم تدقیق می کرده و پیدا کردن پسرمان و قسم کاراکترش خوشش آمده خلوص میخواهد نیایش تحسین او کادو بدهد یکدلی 5000 درام فراز او هدیه انصاف که برای من وتو سورپرایز جالبی بود. تزکیه من قرمزرنگ برزخ دماغ سوخته خجل فکری که کرده بودم شدم.

عصر ایضاً روز ضلع سود DALMA MALL رفتیم که دکان مدرنی نیستی و کادو صفا چیزهای دیگری خریدیم واین مرکز خرید غصه همانند بقیه مراکز خرید فودکورت و توجه خرید سوپری صمیمیت برند های شهره بود. جالب حیات هر رد سوار تاکسی شدیم و فایده هر کجای ایروان رفتیم جزئتمامت 1000 نمایشنامه غم انگیز بود

+ نوشته شده توسط Sirosafar در جمعه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳ بعد از ظهر، ۴ بازدید ، بدون دیدگاه